Zapraszam na moim blogu znajdziecie gry,filmiki,horrory i wiele wile innych zeczy,ale pamietajcie ten blog jest poswiecony zwierzetom!.....Zapraszam.....Zwierzaki....Zwierzaki.....Zwierzaki....male...i...duze.
Blog > Komentarze do wpisu
Linx i winx

czesc ja nie jestem bloom ale poprostu mam taki awatar z myloga mam superowy awatar. jestem nową autorką tego bloga . a leci teraz bajka luszyn kramp. a teraz fotki winx

bloom

Linx:w Linx są wróżki: Amore moja ulubiona : Tune wróżka Musy: Digit ma moc komputerów:Piff jest mała : Chatta jest wysoka: Luckette ma różdżkę : A teraz winx : Stella lubi Bloom naj bardziej z Winx: Bloom jest naj silniejszą czarodziejką  : Musa ma wróżkę Tune : T=ecna lubi komputery: Layla nie ma chłopaka: Florama moc kwiatków

piątek, 16 czerwca 2006, madzia-stella

Polecane wpisy

  • kinga

    oto poprostu dokonaly filmik niestety nie o zwierzetach ale sie zaraz naprawie: http://www.amityvillehorrormovie.com/main.html

  • fajny FILMIK!!!!!

    Ring ostatnio byla reklama w telewizji niewiem czy kojarzycie,ale to taka fajna bajeczka rze niemoge(kocham bajeczki!!!) niewiem jak wy,ale ja mysle ze jest faj

  • moja galerja koni :-)

    imie-Kasztan wiek-4 lata hobby-skakanie(przez ploty oczywiscie :-).) plec-ogier imie-Plamka wiek-5 lat hobby-bieganie najczesciej kusem plec-klacz